dimarts, 4 de novembre del 2008

Oh, benvinguts, passeu, passeu, de les tristors en farem fum.

Definitivament avui, 4 de novembre de 2008, em digno a presentar-vos el meu nou bloc. Feia temps que en tenia ganes i des de fa unes setmanes, després d'un canvi important en la meva vida, m'he decidit. Porto ja un grapat de dies amb la capçalera, els afegitons i tot plegat acabats, però fins aquest moment no he trobat una estona de relax per escriure les primeres paraules.

A partir d'ara, aquest serà el meu espai personal on penjar tota aquella informació o material, personal o d'altres, que, d'alguna manera o altra, em motivi. Vaja, res de diferent que els altres blocs! Això sí, amb el meu punt de vista personal! Que els callats també tenim opinions i visions de les coses!

Com diu la cançó...
Oh! Benvinguts! Passeu, passeu,
de les tristors en farem fum,
que casa meva és casa vostra
si és que hi ha ... cases d'algú.